Ексклюзиви
Середа, 12 вересня 2018 17:31

Ринок транзитної реклами може зрости до 1-1,2 мрд грн щорічно - Кірій

Обсяг ринку транзитної реклами перевищив 330 млн грн в 2017 році. Даний медіаканал має колосальний потенціал і може вирости до 1-1,2 млрд грн щорічно. Сприяти такому розвитку буде створена Асоціація операторів транзитної реклами України.

Про це сьогодні заявив голова правління Асоціації Сергій Кірій в рамках круглого столу "Нові підходи до транзитної реклами: як буде діяти Асоціація операторів ринку".

  Круглий стіл "Нові підходи до транзитної реклами: як буде діяти Асоціація операторів ринку"
Круглий стіл "Нові підходи до транзитної реклами: як буде діяти Асоціація операторів ринку"

"Транзитна реклама давно займає лідируючі позиції на світовому ринку. Якщо розглядати європейський досвід, то близько 35-40% медійного ринку віддається транзитній рекламі. В Україні даний канал, залишається як і раніше недооціненим. Раніше у нас не було єдиного центру управління та систематизації даних транзитної реклами. Тому ми взяли на себе відповідальність за розвиток цього ринку. Логічним кроком для поліпшення якості і виведення на новий рівень транзитної реклами - було створення громадської організації, яка об'єднує учасників і клієнтів ринку", - зазначив Сергій Кірій.

За його словами, Асоціація операторів транзитної реклами України буде консолідувати, стандартизувати і розвивати правила і підходи транзитної реклами. Зокрема, Асоціація буде вирішувати завдання щодо постійного моніторингу ринку та захисту інтересів його гравців на різних рівнях. Власне, саме на це сподіваються учасники Асоціації.

"Зараз не вистачає нових креативних рішень у сфері транзитної реклами. Так відбувається, тому що замість того, щоб займатися власним бізнесом і пошуками чогось нового і цікавого, ми змушені вирішувати проблемні питання глобального характеру. І зараз, об'єднавшись, ми зможемо усувати наші проблеми разом, витрачаючи на це набагато менше ресурсів, сил і часу. Адже, якщо за кожним з нас буде стояти надійний партнер і захисник, то нам буде все під силу. Упевнений, що Асоціація буде захищати учасників-гравців ринку", - повідомив директор ТОВ "Транс-Медіа" Олег Хаврук.

  Круглий стіл "Нові підходи до транзитної реклами: як буде діяти Асоціація операторів ринку"
Круглий стіл "Нові підходи до транзитної реклами: як буде діяти Асоціація операторів ринку"

Зараз влада поступово скорочує рекламні площі в місті. Зовнішньої реклами, яка є ефективною і гарантує високий рівень контакту з аудиторією, стає все менше і менше. У такому контексті транзитна реклама може зайняти нову нішу, оскільки більш вигідна, істотно охоплює різну аудиторію і характеризується великою віддачею.

"Ця галузь може гарантувати розміщення реклами в нульовій та першій форматних зонах, там де зовнішня - заборонена. Реклама на транспорті дозволяє отримати додатково 12% унікальної аудиторії, а в метро - 14%. Загалом, додатково в каналах транзитної реклами зосереджено понад 24% аудиторії, яку не можуть охопити інші медіаканали", - акцентував керівник організації "Фотомонітор" Сергій Смоляр.

Асоціація операторів транзитної реклами України створена на базі таких провідних гравців рекламного ринку, як "Мега-Поліс-Плюс", "Транс-Медіа" і "МВГ-Медіа". Також до неї увійшли компанії "Європейське місто", "Інтелідженс Медіа Груп", "Атлантіс Люкс", "Медіа Директ", які займаються транзитною рекламою в метрополітені, наземному транспорті та об'єктах транспортної інфраструктури. Очікується, що найближчим часом учасниками об'єднання стануть найбільші мережеві рекламні агентства і оператори ринку України.

Зараз ви читаєте новину «Ринок транзитної реклами може зрости до 1-1,2 мрд грн щорічно - Кірій». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 17604
Голосування Чи подорожчають продукти через відміну державного регулювання цін?
  • Так, виробники і магазини скористаються цим
  • Так, але подорожчають тільки найпопулярніші товари
  • Ні, будуть лише сезонні коливання цін
  • Деякі товари подешевшають
  • Державне регулювання - це радянський пережиток. Його треба відмінити
Переглянути
Погода