Основні постачальники авіаційного пального для авіакомпаній МАУ і "Аеросвіт" - компанії КРЕБО (ЗАТ "Укртатнафта") і "ЛУК-АВІА Ойл" ("Лукойл Україна") - є монополістами з заправки літаків в аеропорту Бориспіль. МАУ купує в Борисполі в місяць від 3 до 5 тис. тонн палива, а "Аеросвіт" - від 6 до 10 тис. тонн.
- За станом на сьогоднішній день у нас немає контракту з паливними компаніями, а ув"язнений раніше закінчується в кінці цього місяця, - сказав генеральний директор "Аероcвіту" Аарон Майберг. За його словами, вчорашня нарада в Міністерстві транспорту і зв"язку між авіакомпаніями і постачальниками палива не привела ні до яких домовленостей - ціни як і раніше збираються підвищити. За словами президента МАУ Юрія Мірошникова, компанії не зможуть купувати паливо за новою ціною постачальників, оскільки це приведе до багатомільйонних збитків (за підрахунками МАУ, в 2007 році компанія втратить більше 35 млн грн).
- Якщо не втрутиться уряд, цілком можливо, що абсолютно всі авіарейси нашої компанії будуть зупинені - як внутрішні, так і міжнародні, - розповів Мірошников. Про можливу зупинку авіарейсів очолюваної ним компанії заявив і пан Майберг
За даними авіакомпаній, середня світова ціна на авіапальне на лютий складає $560-570 за тонну. Проте українські постачальники продаватимуть своє пальне на 20% дорожче. Постачальники заяви авіаперевізників коментувати відмовилися. Вчора в конфлікт втрутився міністр транспорту і зв"язку Микола Рудьковський. Він повідомив журналістів, що вже звернувся до міністра палива і енергетики Юрія Бойко з проханням вплинути на постачальників палива, повідомляє Комерсант.
Коментарі