В Україні підприємці не спішать відкривати нові продовольчі магазини. Так, у першому кварталі 2018 року з'явилося 79 магазинів. За аналогічний період минулого року їх було 111.
Очікується, що до кінця року в Україні відкриють до 500 магазинів. Тоді як в 2017-му було відкрито 511 об'єктів, пише Mind.ua.
Загалом на початок квітня працювало близько 4500 магазинів. Найбільшими мережами стали АТБ, Fozzy Group, Volwest Group, "Львівхолод".
"Місць для відкриття нових магазинів стає все менше. Тому у Києві відкривається менше торгових центрів, а орендні ставки за останній рік виросли приблизно на 10-15%", – каже партнер компанії Atlas Advisors Олексій Ращупкін.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці не багато їдять, а мало заробляють
Крім того, заробітні плати персоналу ростуть у три-чотири рази швидше, ніж купівельна спроможність населення. Однак у грошовому еквіваленті продажі ростуть. Це пов'язано із підвищенням цін на продукти харчування виробниками.
Водночас столичний роздрібний ринок вже перенасичений. Тому ритейлери шукають місця у різних областях України.
В Україні індекс споживчої довіри у першому кварталі 2018 року знизився на 3 пункти - до 58 пунктів. Це перше погіршення споживчих настроїв за останні півтора року. Найбільше українців непокоять зростання тарифів на комунальні послуги та війна. До п'ятірки причин для переживання ввійшли здоров'я, економіка та зростання цін на продукти харчування.
Коментарі