пʼятниця, 13 квітня 2018 15:59

Омеляновські транспортні реформи призводять до занепаду пасажирські перевезення (Р)

Починаючи з 2016 року збитки, пов'язані з витратами на пільгові безкоштовні перевезення склали більше 2-х мільйонів гривень.

"Закон про пільговий проїзд - прийнятий, але механізм повернення цих грошей перевізнику не працює! - скаржиться директор компанії "Автолюкс" Олександра Гончарук. - За 2 роки ми перевезли пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень. Щодня ми вкладаємо кошти в ремонт і оновлення автопарку - все це витрати, які ми утримуємо з доходів від продажу квитків. З новим законом, ми як перевізник, законодавчо втрачаємо можливість отримувати прибуток, відповідно і втрачаємо можливість надавати якісні послуги".

  Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень
Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень

Хто компенсує збитки? І чи допоможе монетизація проїзду для пільговиків зменшити збитки українських перевізників, тим самим створити в Україні сприятливі умови для розвитку пасажирських перевезень європейського рівня.

Зараз ситуація залишається не ясною. "Автолюкс" звертаються в усі можливі державні інстанціі, щоб отримати компенсацію, відповідно до правил надання пільг, але отримує відмови. Справа в тому, що після впровадження децентралізації, витрати на компенсацію за пільговий проїзд, окремих категорій громадян, лягає на плечі місцевих бюджетів. Ті в свою чергу, наділені самостійністю, просто не включають витрати на компенсацію пільгового проїзду в свій бюджет. Відповідно, немає бюджету - немає компенсації.

  Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень
Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень

У всій цій ситуації страждають прості пасажири, які сплачуючи податки не мають можливості користуватися транспортом відповідного рівня, а пільговики не отримують всіх привілеїв визначених законом, звичайно ж, звинувачуючи у всіх бідах перевізника. У той же час залишається невідомим, на що йдуть податки, сплачені та пасажирами і перевізниками.

  Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень
Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень

Більшість компаній, що надають послуги пасажирських перевезень - це приватні підприємства. В умовах сучасної економіки та з урахуванням стану автомобільних доріг України, здійснювати міжобласні та міжміські перевезення на гідному рівні, досить складно. Незважаючи на це, правила нової транспортної реформи, вимагають поновлення кожної одиниці транспорту щорічно.

  Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень
Компанія "Автолюкс" за 2 роки перевезла пільговиків більше ніж на 2 мільйони гривень

Слід додати, що "Автолюкс" одна з небагатьох транспортних компаній в Україні, яка надає послуги європейського рівня. Сьогодні "Автолюкс" залишається найнадійнішим і найбезпечнішим автобусним перевізником. Тільки "Автолюкс" пропонує пасажирам новий чистий транспорт, сучасні комфортні умови перевезення, такі як WC, WiFi, напої, мультимедійні розваги. На жаль, держава не робить ніяких кроків для розвитку пасажирських перевезень такого рівня, а скоріше навпаки. Відповідно від цього страждають прості українці, вдаючись до послуг неконтрольованих перевізників.

Зараз ви читаєте новину «Омеляновські транспортні реформи призводять до занепаду пасажирські перевезення (Р)». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути