Ексклюзиви
понеділок, 17 травня 2021 15:00

ОККО використовує Куюна і НАУ, щоб втопити конкурентів і продавати бензин за завищеними цінами - Косянчук

Компанії ОККО, WOG та SOCAR використовують кишенькову організацію "Консалтингова група А-95" Сергія Куюна і "Нафтогазову асоціацію України" для дискредитації конкурентів і отримання надприбутків на продаж палива.

Про це заявив екс-глава асоціації учасників ринку "Об'єднання операторів ринку нафтопродуктів України" (зараз "Нафтогазова асоціація України", НАУ) Леонід Косянчук, йдеться в журналістському розслідуванні "Особливий погляд", передає УНН.

"Це прояви недобросовісної конкуренції, яка замаскована під боротьбу з нелегальним ринком... вони борються з тими компаніями, які тримають більш помірні ціни. Як з ними боротися по-іншому? Як зробити так, щоб частина споживачів від них перейшла до них? Від тих до інших? Треба зганьбити їх репутацію", - говорить Леонід Косянчук.

За його словами, в "об'єктивності" Куюна вже ніхто з учасників ринку не сумнівається.

Як відомо, днями біля АЗС мереж з'явилися білборди з досить скандальними написами. Всього 400 бордів по всій Україні. Їх замовила Нафтогазова асоціація України. Нібито це частина кампанії з боротьби з нелегальним ринком палива в Україні.

Крім бордів - за останній час на телебаченні, в інтернет-ЗМІ і соцмережах були опубліковані десятки нібито викривальних матеріалів про роботу окремих мереж АЗС.

Однак учасники ринку і експерти називають це медіа атакою на конкурентів, які пропонують водіям демократичні ціни, ніж так звані "лідери ринку". За оцінками профільних експертів, вартість такої кампанії обчислюється в мільйонах гривень.

"За найбільш такими простими підрахунками, ця програма з бордів десь 7,5-8 мільйонів гривень коштує. Як ви думаєте, неприбуткова організація, а асоціація - це неприбуткова організація - має такі гроші? Чи не має? А якщо вона такі гроші і платить, то де вона їх взяла? І хто, власне кажучи, був спонсором цієї всієї історії? Фінансовим спонсором, мається на увазі", - говорить Леонід Косянчук.

 

Ті компанії, які сьогодні входять в НАУ та платять за цю інформаційну кампанію просто хочуть на кожному літрі отримувати замість ринкових 3,5 грн 7-11 грн з кожного літра проданого палива.

Як відомо, нещодавно в мережу потрапили фінансові документи по надходженнях коштів на рахунок консалтингової компанії "А-95" (директор Сергій Куюн):

· 2019-го на рахунку компанії надійшло 4,2 мільйона гривень, з яких 1,4 мільйона - від АТ "Концерн Галнафтогаз" (мережа ОККО);
· у 2020 загальна сума надходжень - 4,6 млн грн, АТ "Концерн Галнафтогаз" - майже 1,30 млн гривень.
· ще один великий донор - Нафтогазова асоціація України, яка платить щонайменше 400 000 гривен щомісяця на рахунок ПП Куюн.

 
 

"Я думаю дуже хороший заробіток і тепер ми розуміємо, що Сергій Куюн і вся ця шарашкіна контора - консалтингова група А-95 і Неля Привалова зі своєю Нафтогазовою асоціацією просто відпрацьовують ці гонорари, які їм платить ОККО", - говорить глава Антикорупційного спільноти України Роман Лаврів.

Зараз ви читаєте новину «ОККО використовує Куюна і НАУ, щоб втопити конкурентів і продавати бензин за завищеними цінами - Косянчук». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути