Компанія "Сармат", яка входить у четвірку найбільших виробників пива в Україні, змінила назву.
В кінці 2010 року компанія була переіменова на "Міллер Брендз України", в березні 2011 року процес інтеграції ЗАТ "Сармат" у структуру одного з лідерів світового ринку пивоваріння SABMillerplc завершився, пише газета "Дело".
"Назва "Сармат" не зовсім відповідала тому, що буде відбуватися з компанією далі. Ми маємо намір сфокусуватися на виробництві ліцензійних брендів, і "Сармат" є лише частиною портфеля, хоч і продовжує залишатися нашим найбільшим брендом", - цитує видання слова генерального директора ПрАТ "Міллер Брендз Україна" Ігоря Тихонова.
На сьогодні компанія отримала три ліцензії на виробництво пива під ТМ Velkopopovick? Kozel, "Золота бочка", Amsterdam Mariner.
Зміні назви передувало масштабне дослідження, чи не зіграє перейменування проти компанії.
"Ми підійшли скрупульозно до цього питання - опитали кожного другого працівника, як він поставиться до того, що ми за один ранок повісимо на воротах іншу вивіску, запитали думку Лук'янченка (мера Донецька), опитували споживачів на вулиці. В результаті ми зрозуміли, що можемо змінити назву без особливого ризику" - розповів Тихонов.
За його словами, після безпосередньо перейменування ще кілька місяців зайняв процес перепідписання контрактів і переоформлення ліцензій.
Коментарі
1