пʼятниця, 21 травня 2021 13:15

Нововведення від Приватбанку: що змінилося для клієнтів

Клієнтам Приватбанку дали змогу переказувати кошти на картку за номером мобільного телефону.

Про це у Facebook повідомив прессекретар банку Олег Серга. За його словами, більше не потрібно вводити номер картки отримувача.

Автор: facebook.com/sergaoleg
  Щоб функція запрацювала, її потрібно активувати під час першого входу в сервіс.
Щоб функція запрацювала, її потрібно активувати під час першого входу в сервіс.

"Переказуйте кошти лише за номером телефону через сервіс "Переказ на картку", - пояснив Серга.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Приватбанк перерахував у скарбницю мільярди

Щоб функція запрацювала, її потрібно активувати під час першого входження в сервіс. Також це можна зробити в розділі "Платіжні налаштування".

У Приватбанку можна отримати захищений кваліфікований електронний підпис із хмарною технологією SmartID. Це можна зробити онлайн у "Приват24Бізнес", передає пресслужба банку.

Зараз ви читаєте новину «Нововведення від Приватбанку: що змінилося для клієнтів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути