Українська логістична компанія "Нова пошта" скасувала оплату за повернення посилки та комісію від оголошеної вартості для відправника у разі відмови від отримання.
Раніше відправник оплачував 0,5% від оголошеної вартості під час повернення посилки, якщо одержувач відмовився або не забрав її, повідомили у прес-службі компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нова пошта та "Повернись живим" запустили збір 300 млн грн на посилення ППО
Наразі цю комісію скасовано. Також клієнту не треба оплачувати повернення товару відправнику у разі, якщо він не підійшов.
Особливо відчутними ці зміни будуть для тих клієнтів, які роблять багато комерційних відправок - адже знизяться їх витрати на повернення товару, який не забрали. Зазначається, що кожного місяця клієнти повертають близько 1,3 млн посилок, а їх витрати на це складають 9,4 млн грн, які тепер не отримає компанія, зазначили в прес-службі.
"Нова пошта" від сьогодні, 1 жовтня, змінила тарифи на доставлення посилок, вантажів та документів.
Зокрема, ціна на доставлення посилки із 1 жовтня зросла в середньому на 10 грн.
Коментарі
1