Компанії-постачальники не нараховуватимуть плату за комунальні послуги споживачам, які були відсутніми понад місяць.
Свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом, заявила заступниця міністра громад та територій Наталія Хоцяновська, передає "РБК-Україна".
"Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, повинні звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати. Тобто повторювати ті, які були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло", - роз'яснила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Долар, євро, злотий: Нацбанк оновив курс валют на 25 травня
Якщо людина більше 30 днів не знаходилася в приміщенні, потрібно звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із наступних документів:
- довідку про проходження лікування;
- довідку внутрішньо переміщеної особи;
- довідку, що свідчить про службу у Збройних силах України.
Така довідка і стане підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.
Верховна Рада ухвалила закон, яким заборонила примусове виконання рішень судів про стягнення з громадян заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Коментарі