ДАХК "Чорноморський суднобудівний завод", Миколаїв, завершила будівництво Великого морозильного траулера-рибозаводу (ВМТР) "Генерал Трошев" для російської компанії "Преображенська база тралового флоту".
Як повідомили в прес-службі ЧСЗ, будівництво морозильного траулера-рибозаводу здійснено в рамках укладеного у 2008 році контракту. Обсяг угоди не розголошують.
"Це перший з чотирьох траулерів, з якого ми відновлюємо будівництво цього виду суден. Наступне судно також буде побудоване для Преображенської бази тралового флоту Росії. По інших ведуть переговори з потенційними замовниками, у тому числі російськими. Ми розглядаємо цей напрям суднобудування як перспективний для ЧСЗ", - цитує прес-служба генерального директора ЧСЗ Валерія Калашникова.
Як зазначили в компанії, передача другого аналогічного ВМТР для російського замовника, згідно з підписаним у п'ятницю контрактом, намічена на 2012 рік.
Судно призначене для промислу риби за допомогою донного і різноглибинного тралення. Судно побудоване на клас Російського морського регістра судноплавства і має необмежений район плавання.
Проектна швидкість траулера - 14,3 вузлів, водотоннажність - 5715 т. Довжина судна становить 104,5 метра, ширина - 16 метри, висота борту - 10,2 метра, дедвейт - 1757 т.
"Адаптувати до сучасних умов проект, розроблений ленінградським ЦКБ "Восток" більше 30 років тому виявилося непросто, але результат перевершив всі очікування. Добове вироблення рибної продукції вдалося підняти з 50 до 150 тонн, рибного борошна-з 7 до 17 тонн ", - навела прес-служба оцінки головного конструктора ЧСЗ Сергія Хальнова.
За оцінками фахівців компанії, нові ВМТР, побудовані на ЧСЗ, будуть конкурентоспроможними на сучасному ринку рибопромислових суден.
ДАХК "ЧСЗ" - одна з найбільших суднобудівних верфей України.
Коментарі