Генеральний директор "Львівських авіаліній" Валерій Бєлоусов звернувся до керівництва держави по допомогу. З 2004 року, відколи "Львівські авіалінії" від'єдналися від аеропорту "Львів", в компанії тягнуться борги у десятки мільйонів гривень. З минулого року компанія не проводить польотів через застарілі машини і борги.
Кількість персоналу скоротили з 247 осіб до 100. Члени семи екіпажів перейшли працювати в інші авіакомпанії. Сьогодні люди працюють по 20 годин на тиждень. Переважно здійснюють технічне обслуговування літаків закордонних авіакомпаній. Договори уклали з Іраном, Суданом, Арабськими Еміратами, "Південними авіалініями України". За ремонт одного літака "Львівські авіалінії" заробляють $ 22 тис. У місяць обслуговують три літаки чужих компаній.
Зарплата в державній авіакомпанії – 1600-2500 грн. На сьогодні борг перед персоналом становить 900 тис. грн.
Щоб погасити частково заборгованість по зарплаті, у лютому "Львівські авіалінії" продали старий літак "Іл-18", якому було за 40 років. Узяли за нього 1 млн грн. Компанія хоче позбутися ще 9 нелітаючих машин, усього в парку 12 літаків. У два з них треба вкласти приблизно 2,5 млн дол. Новий літак коштує 30 млн грн.
"Ці судна не можуть літати по Європі, тут високі стандарти. Їх можна продати в країни Африки. Щоб продати літак, треба пройти складну процедуру через мінтрансзв'язку, Кабмін, Фонд держмайна. У грудні 2009 року подали заявку на продаж, у 2011 тільки реалізували "Іл". Просимо державу пришвидшити продаж, бо в ці літаки треба ще вкладати, доглядати їх. У "Іл-76" після Скнилівської катастрофи, якому розбитий літак відбив ніс, треба вкласти 6,5 мільйонів доларів".
Минулого року компанії заборонили літати Європою. "Львівські" літали під чужими позовними – давали іншим авіакомпаніям свої літаки, а ті перераховували компанії гроші.
Якщо держава надасть компанії два літаки, у рік вона зможе заробляти 10-12 млн грн.
Коментарі
5