Популярність мікрокредитних організацій в Україні зростає. Вони пропонують швидкі та доступні гроші на підозріло вигідних умовах. Однак, через оманливу рекламу і низький рівень фінансової грамотності, українці нерідко стають заручниками позик.
Фінансові компанії обіцяють у недобросовісній рекламі кредити "під 0%". Але "нульових" або безкоштовних кредитів насправді не буває. Клієнти не розуміють реальну вартість таких ресурсів, з високою ймовірністю не зможуть виплачувати ці позики, попереджає liga.net.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Узяти мікрокредит: яких правил треба дотримуватися, щоб не втратити майно
При оформленні позики треба бути уважним, адже мікрофінансові компанії досить часто розкривають не всю інформацію про кредити.
Деякі з них намагаються дезорієнтувати споживача, створюючи декілька різних сайтів. Зазвичай справжня інформація про кредит розміщена тільки на одному з них. Усі інші використовуються як кредитний калькулятор, чи для подачі заявки, і відволікають увагу клієнта.
Попит на мікрокредити стрімко зростає. Якщо 2017 року українці взяли 21 млрд грн, то 2019 року - 70 млрд грн, що перевищує бюджет Києва.
Коментарі