Екс-віце-прем'єр - міністр інфраструктури України Борис Колесніков заявляє, що проект швидкісного залізничного руху дістався йому від попереднього керівництва міністерства.
Про це він сказав в інтерв'ю Forbes.ua, коментуючи несправності в поїздах Hyundai.
"Цей проект дістався мені від попереднього керівництва міністерства. Тим не менш, як людина, яка брала безпосередню участь в цьому проекті, можу заявити, що всі технічні служби "Укрзалізниці" не просто просили, але наполягали на впровадженні поїздів з місцями для сидіння. Бо вони максимально ефективні і доступні для пасажирів. Продажа плацкартних і купейних квитків абсолютно збиткова. Збитки "Укрзалізниці" становлять 6,5 мільярда гривень на рік, при тому, що раніше вони доходили до 8 мільярдів гривень", - зазначив Колесніков.
За його словами, "Укрзалізниця" наполягала на такому парку поїздів, і його придбали.
"Що стосується розмов на тему "дорого - дешево", то поїзди Siemens, як правило, коштують на 30-35% дорожче. Тому альтернативи немає. Потяги запустили до Євро-2012. Це була основна вимога для зручності пересування туристів", - сказав екс-міністр.
Він підкреслив, що компанія Hyundai повністю визнала свої помилки.
"Вона проведе модернізацію всього складу своїх потягів у Дарницькому депо", - повідомив Колесніков.
Екс-віце-прем'єр також визнав, що є недоробки як з боку виробника, так і з боку експлуатанта.
"Якщо компанії хочуть продавати поїзди "Укрзалізниці", вони повинні виробляти їх в Україні. Компанія Hyundai хоче виробляти поїзди на своєму українському заводі. Якщо поїзда будуть адаптовані, це не вплине на подальшу співпрацю з Hyundai. Упевнений, всі помилки будуть усунені. Всі поїзди перебувають на гарантії Hyundai, і компанія компенсує несправності", - зазначив він.
"Вони зобов'язані довести їх до технічного завдання. Тобто, щоб вони могли працювати в температурному режимі від +40 до -40 градусів. Це вони виконують, і виконають безкоштовно", - зазначив Колесніков.
Коментарі
108