З 1 січня в Києві діятимуть нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. У середньому вартість розміщення збільшиться на 20%.
Про це із посиланням на заступника голови Кивської міської державної адміністрації - керівника апарату Олександра Пузанова повідомляє прес-служба КМДА.
Вартість розміщення великих рекламних конструкцій зазнає найбільших змін. Наприклад, щити, які стоять окремо, подорожчають на 19-23% залежно від типу. А щити на тимчасових спорудах, на парканах, територіях будмайданчиків, що зазвичай мають значно більші розміри, коштуватимуть на 28-37% дорожче. Невеликі конструкції - лайтпостери - зростуть у ціні на 13-21%. Вартість розміщення рекламних вивісок взагалі не зміниться.
Вартість реклами на транспорті, яка істотно зросла у 2012 році, зазнає менш суттєвих змін. Більшість носіїв взагалі не подорожчає. Проте деякі нові види реклами, яких раніше не було в класифікаторі, відтепер буде тарифіковано. Наприклад, внутрішнє брендування вагонів метро чи брендування вагонів міської електрички.
За даними КМДА, плановий показник надходжень до міського бюджету від зовнішньої реклами було виконано ще у жовтні. Станом на 13 грудня 2013 року виконання склало вже 118,9%. Від зовнішньої реклами місто отримало 109,4 млн грн, а від реклами на транспорті - 12 млн грн. Цей показник у 80 разів перевищує показник 2012 року, коли реклама на транспорті принесла місту лише 150 тис. грн. Зовнішня реклама в 2012 році надала до бюджету 96,6 млн грн.
Коментарі