Після декількох невдалих спроб IKEA готується відкрити свій перший магазин у Києві.
Він буде у форматі City Shop – невеликого розміру, а розташують його у центральній частині великого міста, - про це пише "Новое время".
Шведи чекали на економічний ріст, підвищення купівельної спроможності населення, дерегуляції ринку, зняття валютних обмежень, вищого рівня захищеності прав інтелектуальної власності. У нас є багато компаній, які працюють під логотипом IKEA, але не мають до неї жодного відношення.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Вповзаємо в Європу" - експерт про відкриття H&M
Те, що транснаціональна корпорація відкриває перший магазин – найкраща ознака змін в Україні. І вже розпочали пошук персоналу.
Наш ринок чекають серйозні потрясіння. І саме IKEA стане стимулом для українського бізнесу. Вона принесе європейську культуру і стандарти в відносини роботодавець-працівник. Що таке відповідальність, прозорість, відсутність хабарів, відчують всі – постачальники, девелопери, конкуренти, інші роботодавці країни. А також державні органи.
Факти про IKEA:
1. IKEA – це не тільки меблі. Асортимент ІКЕА закриває практично всі потреби в домашньому інтер'єрі в цілому: останнім часом доступна навіть послуга за індивідуальним дизайном;
2. Конкурувати з ІКЕА неможливо. Ніхто поки що не здатний забезпечити одночасно прогресивний дизайн, високу якість і прийнятну ціну. Не кажучи про інші сервіси. В одному "центрі демократичного дизайну" в ІКЕА зайнято 1500 осіб. Щорічно вони розробляють до 2000 нових товарів і 10 колекцій limited edition з запрошеними дизайнерами;
3. На щастя для тих, хто хоче жити по-старому, Україна – країна малих міст. Туди IKEA в найближчі роки не дійде. А наше населення не мобільне і має традиційні смаки. Ну і з преміум-сегментом конкуренції не буде;
4. Але IKEA активно поширює свою експансію в онлайн. Хоча люди і люблять посидіти на дивані, перш аніж його купити. Тому в Києві і буде інший концепт магазину – міні-IKEA і сервісний центр просто в центрі міста. Такий вже є в Копенгагені;
5. Ефект IKEA як роботодавця змусить інші компанії вибудовувати нормальну систему стосунків всередині своїх виробництв, підвищувати сервіс і так далі.
Шведська торгова мережа IKEA відкриє в Україні магазин до кінця 2018 року.Розглядаються два варіанти заходу на український ринок. Один із варіантів - шукати землю, будувати центри і чекати 2-3 роки. Інший - заходити на ринок з великою орендою торгових площ, великим онлайн-магазином і складом.
Коментарі