Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, збільшила чистий прибуток у другому кварталі 2016 року майже втричі. Таке зростання пояснюється, зокрема, збільшенням доходів від реклами на 63%, до $6,24 млрд.
Про це повідомляє "ZiK".
Чистий прибуток у січні-березні злетів на 186% - до $2,06 млрд. Прибуток компанії без урахування разових факторів піднявся до $2,82 млрд.
Кількість активних користувачів соцмережі (активність облікового запису не рідше одного разу на місяць) до кінця червня зросла на 15% - до 1,71 млрд, а користувачів, активних щодня, - на 15%, до 1,13 млрд.
При цьому виручка в розрахунку на користувача підскочила з $2,76 в квітні-червні 2015 року до $3,82 в 2016 році.
Акції Facebook на додаткових торгах у середу подорожчали на 6%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цукерберг подав заявку на знесення чотирьох сусідських будинків
Надалі Facebook ставить на відеосервіси і відеорекламу.
"Ми бачимо світ, в якому відео займає перше місце, відео лежить в основі наших додатків і сервісів", - заявив засновник компанії Марк Цукерберг під час телеконференції з інвесторами.
Нагадаємо, у Facebook з'явився багатомовний редактор публікацій.
Коментарі