Працівники магазину не мають права самостійно стягувати виплати зі споживача, якщо той випадково розбив товар.
Кошти за пошкоджений товар відшкодовуються виключно у судовому порядку. Про це повідомила Держпродспоживслужба.
Згідно з Цивільним кодексом, ризик випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом.
"Покупець – не власник, поки не заплатить за товар", – повідомляють.
Закон "Про захист прав споживачів" передбачає, що продавець зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції і форм її оплати.
Також забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Читання і розумові вправи: п'ять порад для здоров'я мозку
"Тому, якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спершу довести у суді. Самостійно стягувати такі виплати працівники магазину не мають права, а тільки зафіксувати факт пошкодження свого майна", – пише Держпродспоживслужба.
Відшкодування коштів здійснюється виключно у судовому порядку. Та вже у суді магазин повинен буде довести, що ви зробили це навмисно.
У випадку, коли після всіх аргументів, покупця все рівно продовжують примушувати платити за розбитий/пошкоджений товар, необхідно викликати поліцію.
У разі зникнення речей з камери зберігання у магазині потрібно відразу викликати адміністрацію закладу і поліцію. Адміністрація супермаркету несе повну відповідальність за схоронність речей.
Держпродспоживслужба порадила, що робити, коли ціна на ціннику і в чекові відрізняються.
Коментарі