Української бізнес-літератури у книгарнях мало, бо й вітчизняний бізнес молодий. Однак у видавництві ділової літератури останні роки є помітний крок уперед. Про це в коментарі Gazeta.ua розповів голова Аграрної партії Віталій Скоцик.
"На Форумі бачу багато якісних українських новинок. Бізнесових книжок мало. Звичайно, художня література випереджає бізнесову. Але за два-три роки з'явиться і хороша бізнесова. У класничних книгах про підприємництво є приклади відомих на весь світ компаній, як-от Coca-Cola, Pеpsi. Коли брав участь у написанні книжки зі стратегічного маркетингу, наводив українські підприємства. Нам потрібні приклади, як будувати щось в українських реаліях. Такого досвіду мало", - говорить політик.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Форумі видавців презентували книжку про те, якою буде Україна 2035 року
На ярмарку Віталій Скоцик придбав 5 книжок. Дві з них - дитячі: "Молдавські народні казки", "Колискова мавки". Для себе купив фоліант "Василь Стус: книга спогадів і роздумів", "Мудрість Ганді" та книжку Мирослава Дочинця.
"За "Мудрість Ганді" заплатив 600 гривень. За Стуса віддав 80. Усього витратив з півтори тисячі гривень. Не маю постійних смаків у літературі. Місяць можу читати історію, потім - документалістику, а за якийсь час - книжки про кохання. Не дослухаюся до порад, що читати. Маю сам вибрати. Зараз дочитую роман "Маруся" Василя Шкляра", - каже голова Аграрної партії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "У руках однієї родини не має бути більш ніж 300–500 гектарів"
На Форумі Віталій Скоцик презентував власну роботу "Як жити в епоху змін". Це не перша книжка політика. Попередня вийшла позаторік - "Виклик і відповідь".
Нагадаємо, у Львові триває Форум видавців. Серед його учасників - письменники, поети, літературознавці, митці з 28 країн.
Коментарі
2