18 вересня 2009-го на американському каналі CBS показали останній епізод мильної опери "Дороговказне світло". Це найтриваліший серіал в історії телебачення. Транслювався 72 роки.
Прем'єра відбулася 1937-го. 15 років "Дороговказне світло" виходило в ефір лише як радіошоу. На початку свого існування тривалість серій становила 15 хвилин і з часом збільшилася до години.
Сюжет багатосерійної стрічки розгортається навколо священика з передмістя вигаданого американського міста Спрінгфілд. Преподобний Рутлендж залишав на своєму вікні запалену лампу — символ того, що заблукалим у його будинку завжди нададуть допомогу. З цим пов`язана і назва мильної опери.
За 18 262 серії в серіалі змінилося безліч сімей, навколо яких крутився химерно заплутаний сюжет.
В останньому епізоді "Дороговказного світла" герої збираються в парку на великий пікнік. За одну годину показують, що з ними сталося протягом року: одні відновили свої стосунки, інші переїхали зі Спрінгфілда до Санта-Барбари. 19-річний Рафаель, син Наталії, повертається з в`язниці. Мати хлопця живе зі своїм новим коханням, Олівією. Лезбійська пара вдочеряє 8-річну дівчинку. Під час титрів лунає пісня Together - "Разом" кантрі-рок співачки Мішель Бранч.
Багато голівудських акторів почали свою кар'єру саме з роботи у "Дороговказному світлі". Наприклад, 12-річний Кевін Бейкон. Протягом 1980-1981-х він грав підлітка, що постійно пиячить і хуліганить.
Роль у "Дороговказному світлі" стала дебютною для зірки "Щоденників вампіра" Пола Веслі. На момент початку зйомок актору виповнилось 17 років.
Зйомками в "Дороговказному світлі" актори не завжди починали свою кар'єру. Для американської актриси і співачки Мері Стюарт роль у серіалі стала завершальною в кар`єрі. Актриса віддала цим зйомкам останні 6 років життя.
Сценарій шоу написала шкільна вчителька Ірна Філіпс, базуючись на власному життєвому досвіді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Випередив "Месників 4" - фільм "Форсаж: Гоббс і Шоу" побив кінематографічний рекорд
Поняття "мильна опера" походить від того, що в перших телесеріалах розміщувалася реклама таких компаній-виробників мила, як Procter & Gamble, Colgate-Palmolive та Lever Brothers. Перші мильні опери почали виходити на радіо по буднях у денний час, коли біля радіоприймачів були переважно домогосподарки, їхня цільова аудиторія.
Коментарі