Пікантна мелодрама "Заборонена пристрасть" і брутальна кримінальна комедія "Ломбард". Байопик про людину, яка змогла все, "Джобс: імперія спокуси" і лірична мелодрама про людей, у котрих нічого не виходить в житті "Прощавай, Париже". Цей кіновікенд повниться контрастами. Тож, напевне, кожен глядач зустріне в кінотеатрах щось на свій смак. Ледь не єдина верства глядачів, кому на цей раз доведеться посидіти вдома – діти.
Джобс: Імперія спокуси
"Коли ти зростаєш – тобі кажуть, що світ не можна змінити" - одна з численних афористичних фраз Стіва Джобса, якими переповнена ця стрічка.
У молоді роки Стів Джобс любив попиячити, погратися "травичкою" та потусуватися з хіпі. Однак при всій своїй емансипованості він зміг спрямувати своє життя в розвиток комп'ютерних технологій. І про те, що з цього вийшло в результаті дізнався, напевне увесь світ. Ну, а стрічка – такий собі художній додаток до всесвітнього піару компанії Apple. Стів Джобс в цій картині показується не як ікона чи компьютерне божество, а як звичайна людина. Пристрасті, розчарування, закоханість та відчай – з усього цього складається його дещо ідеалізований портрет, нехитро показаний у цій стрічці.
"Фільм стає мукою для глядача. Він не розважає, і здається не більшим зусиллям ніж, наприклад, попісяти на могилі Джобса" - Slant Magazine.
Ломбард
"Ломбард – це місце, де завжди знайдеться щось цінне. Ось тільки цінності в кожного з нас кардинально різні" - розповідає голос за кадром. Що ж лишається лише сподіватись, що і сам по собі цей фільм представляє з себе достойну художню цінність.
Ця своєрідна варіація на мотиви всім відомого фільму Гая Річі розповідає про двох братів Марка та Яшу. Перший – шляхетний бандит. Ну, а Яша звик вирішувати проблеми за допомогою інтелекту. Вони знають, що таке вулиця, і як отримати від неї те, що тобі потрібно. Одного дня їм у спадок дістається ломбард, який знає ледь не кожен житель міста. Однак керує на даний момент ломбардом їх дядько Фелікс. Він і не дає хлопцям отримати своє.
"Подивившись вже готову стрічку, була приємно вражена тим, що Левицькому вдалося створити вітчизняну версію "Великого куша". Нехай місцями "Ломбард" аж надто прямо цитує британські кримінальні комедії, однак українська копія вийшла достойною оригінала" - LB.ua.
Прощавай, Париже
- Я не можу покластися на чоловіка тільки через те, що балдію від нього – міркує головна героїня стрічки.
На кого ж тоді покладатись? – парирує її подруга.
Один раз – випадковість. Два – спів падіння. А три – закономірність. Саме закономірністю стали випадкові зустрічі французького банкіра Френка та німецького продюсера патриції в паризькому аеропорту. Він схвильований негараздами у власному бізнесі. Вона переживає через те, що її коханець в комі. Тож їх зустрічі стають для них своєрідною "дивною втіхою". Про те, наскільки іноді комічно доля грає зі звичайними людьми і розповідає ця стрічка.
"Сценарій цієї картини так жодного разу і не перевершує рівень банального телефільму, переповненого драматичними кліше" - kino-zeit.de.
Заборонена пристрасть
"Ви – дві красиві жінки, і живете з цими хлопцями. Це не досить вже й природно, вам не здається?" - запитують у головної героїні цієї стрічки.
Дві давні подруги Ліз і Роз одного дня закохуються в синів одна одної. Через те, що вони бояться суспільного осуду, жінки скриваються разом зі своїми синами на екзотичному курорті. Та одного дня їх екстравагантні відносини стають відомі суспільству. Через це можуть постраждати не тільки їх власні долі, але й майбутнє їх синів.
"Ця стрічка запам'ятовується перш за все тим, що в ній зустрічається один з найкумедніших діалогів цьогорічного кіно" - Entertainment Weekly.
Коментарі
1