Три стрічки, що відсьогодні стартують у кінотеатрах вже отримали статус довгоочікуваних. Вундеркінд від великого кінематографа Ксав'є Долан презентує свій новий шедевр, відзначений у Каннах. Автор "Титаніка" та "Аватара" - документалку про унікальне занурення в океан. А головний голлівудський казкар Тім Бертон – дуже особисту стрічку, яка суттєво відрізняється від усього того, що він знімав раніше. Разом з тим дитяча стрічка "Чарівні історії" відкриє цьогорічний блок вітчизняного кіно в українському прокаті.
Мамочка
"Життя зі Стівом схоже на лотерею. Ніколи не знаєш що випаде", - говорить головна героїня про спілкування зі своїм сином.
Ексцентрична удова Діана забирає з інтернату свого дещо взбалмошного сина Стіва. Разом вони намагаються почати нове життя. Син із матір'ю жили б душа в душу. Проте вибухи гніву Стіва порушують нестійку гармонію у родині. На допомогу їм приходить сусідка Кайла, що спочатку допомагає хлопцеві з навчанням, а згодом зближується з родиною. Та до чого призведе ця близькість?
"Мамочка" - апофеоз доланівского режисерського стилю, який може час від часу здаватися бундючним або надмірним, зате стабільно транслює надмірність емоцій та енергетичне перевантаження, що так часто визначають юність", - Time-Out.
Хакер
"Справа не у грошах і не в політиці. Я можу вислідити будь-кого і будь де", - підступно говорить антагоніст трилера.
Комп'ютерні технології поступово виходять з-під контролю людства. Негаразди від свавілля хакерів призводить до великих проблем у фінансовій системі цілої країни. Після того, як ФБР безрезультатно використало усі можливі способи протистояти кібернетичному ворогові, воно звертається до кращого у цьому ділі – Ніколаса Хетеуея. На той момент він знаходиться за гратами. Він погоджується взятися за це діло тільки за умови, що з нього знімуть усі обвинувачення.
"Тим, хто знайомий з творчістю режисера Майкла Манна, ясно, що глядача чекає психологічний трилер з несподіваними сюжетними поворотами, спецефектами, динамічною дією і відмінною акторською грою", - oKino.ua
Великі очі
"Це нагадує міраж – здалеку ти немов художник, а зблизу – порожнє місце", - розмірковує протагоністка.
Сюжет стрічки переносить глядача у 50-ті роки. Невідомий до цього художник Уолтер Кін на усю Америку заявив про себе картинами з дітьми, у яких непропорційно великі очі. Арт-критики та спільнота у захваті, від чого популярність митця активно зростає. Та в один прекрасний день його дружина робить скандальну заяву – саме вона насправді є автором усіх цих робіт. Подружня суперечка переростає у судову тяжбу, за якою слідкує уся країна.
"Не надто звичайний фільм для Тіма Бертона. Тут забагато світла і фарб, більш масовий гумор і при цьому вкрай особиста історія. Зворушливо, незвично, але не більше того", - Empire.
Виклик безодні
"Якщо є ризик, то справа варта того, щоб нею займатися", - проголошує Джеймс Кемерон.
Кіномани вже кілька років приймають заспокійливе, щоб пригасити свою жагу переглянути продовження легендарного "Аватара". Та судячи з усього – чекати доведеться ще пару років. Адже режисер Джеймс Кемерон готує щось дійсно вражаюче. Щоб відшукати нові небачені до сьогодні образи для нової стрічки, фільммейкер відправився на найглибше місце нашої планети – Маріанську западину. Увесь процес підготовки до занурення та подорожі на дно океану він детально задокументував у стрічці "Виклик безодні". Тож ця стрічка стане непоганою альтернативою брому, який призвичаїлися ковтати фанати "Аватара".
Чарівні історії: Еліксир добра
"Все буде добре", - лепоче одна з героїнь стрічки, підкупаючи глядача своєю щирістю.
Добрий чаклун Доктор Гольф намагається винайти у своїй підземній лабораторії чарівний еліксир. Крім того, він усе життя збирає чарівні історії, записуючи їх у своїй товстій книзі. У першій історії, розказаній Доктором, оповідається про молодого і капризного принца Унура. З ранку до ночі він сидить у своєму залі розваг, оточений біо-роботами. Усі державні справи він вирішує натисканням різнокольорових кнопок. Головним радником молодого правителя є "Шолом, що розмовляє". Та згодом виявляється, що вустами останнього говорить злий технічний геній.
"Музична казка українського виробництва не виглядає чужорідним тілом у прокатному графіку, треба ж ставити на ноги кінематограф країни, вірно?" - oKino.ua
Ведмеді-сусіди: Зимові канікули
"Я тебе породив – я від тебе і втечу", - викрикує лісоруб, за яким женеться лісовинищувальна машина.
Жителі лісу активно готуються до Нового року. Ледь не єдині, хто абсолютно байдужий до свята – ведмеді, що в цей час перебувають у зимовій сплячці. Та несподівано на горизонті з'являється лісоруб, який дуже старанно нагострив леза. Спочатку звірі сприймають його, як заклятого ворога. Та потім, розібравшись, розуміють, що у нього не таке вже й велике бажання винищувати ліс. І за лісовинищувальну машину він сів лише через власні проблеми. Розібратися з останніми звірі йому і допоможуть.
Коментарі