Лояльне законодавство, ко-продакшн і круті історії врятують українське кіно. Такого висновку дійшли під час Public talk на тему "Де українське кіно?" генеральний директор 1+1 медіа Олександр Ткаченко та співзасновник FILM.UA Group Сергій Созановський. Зустріч відбулась 13 липня у мітінг румі Fedoriv у рамках професійної частини фестивалю Де кіно.
Відповідаючи на запитання залу, очільники двох найпотужніших виробників відео контенту країни, озвучили 5 особливостей розвитку сучасного українського кінематографу.
Контент – король. У всі часи історія залишається найважливішою складовою у виробництві кіно та серіалів.
"У кого є контент, що відповідає вимогам цільової аудиторії, той і є "королем гори". Не важливо де: в серіалах, повнометражних фільмах, головне - це історія", - зазначив Олександр Ткаченко.
"Історія, що викликає емоції", - додав Сергій Созановський.
У сучасних умовах шлях кінопродукту до глядача суттєво скоротився. Популярним можна стати, навіть, не виходячи з дому.
СС: "Світ змінився. Сьогодні фільми стають популярними не в кінотеатрах, а на YouTube. Вже практично не залишилося мастодонтів, які не спробували себе в цьому. Все рухається в digital".
ОТ: "Слухати історії про те, що вашу геніальну роботу не побачили або не почули - не цікаво. Якщо у вас дійсно унікальний продукт, ваш глядач знайде вас".
Закон "Про державну підтримку кінематографії в Україні", прийняття якого перенесли на осінь 2016 року, вкрай важливий для розвитку українського кіно.
ОТ: "Ухвалення цього закону дозволить залучити закордонні інвестиції та запросити в Україну європейські компанії для ко-продакшина. Це дозволить нашим продюсерам мінімізувати фінансові ризики, а українським професіоналам кіно отримати робочі місця і безцінний досвід роботи з європейськими колегами".
СС: "Закон про державну підтримку кінематографа, допоможе маленькій дитині - українському кіно - піти і заговорити".
В умовах високого конкурентного середовища та маленького ринку збуту, українське кіно може бути успішним, якщо компанії-виробники будуть працювати у ко-продакшині з українськими та європейськими виробниками.
ОТ: "Рушієм українського кінематографу все-таки є комерційне кіно. А щоб воно було успішним, потрібно орієнтуватись на експорт. Тому потрібні сценарії, що будуть цікаві не тільки українському глядачеві, а й міжнародному".
СС: "Ми працюємо на маленькому ринку. В умовах жорсткої конкуренції з американськими і російськими фільмами дуже складно розраховувати на прибуток тільки від українського глядача. Тому ми зацікавлені, щоб наше кіно вироблялося на українській території, а продавалося на інших. Якщо ми покажемо якість, професіоналізм, захопленість - інвестиція з'являться".
Сьогодні молоді таланти можуть стати в основі зародження українського незалежного кіно. Одна з можливостей заявити про себе – участь у фестивалях.
СС: "Успіх обов'язково прийде до того, хто буде пробувати. Немає кращого університету, ніж бути присутнім на знімальному майданчику і знімати. Потрібно гучно і чітко про себе заявити. І не бояться. Серіал "Нюхач", який є дуже успішним проектом, зняла людина, яка до цього ніколи не знімала серіальні історії".
ОТ: "Кількість талантів, які вже зараз здатні якісно виконувати поставлені завдання, і кількість необхідних нам кадрів не можна порівняти. Тому нам цікаво бачити людей, які здатні народжувати креативні ідеї та втілювати їх в життя. Якщо ми знайдемо таких - ми готові дати їм дорогу".
Нагадаємо, тема фестивалю короткого метру Де кіно - "Я знаю країну, в якій живу". На фестиваль приймаються роботи у номінаціях: "вебізод", "фільм на мобільний телефон", "трейлер до власного серіалу" та "ремейк на відомий фільм". Прийом робіт продовжено до 7 серпня. Окрім того, у рамках фестивалю проходить пітчинг кліпів TheNextBigThing-2016, де також очікуються роботи до 7 серпня.
Деталі на сайті dekino.com.ua та у ФБ: https://www.facebook.com/fest.dekino/
Коментарі