пʼятниця, 27 грудня 2024 18:23

Після виходу другого сезону "Гри в кальмара" обвалилися акції причетних компаній

Після виходу другого сезону "Гри в кальмара" обвалилися акції причетних компаній
Другий сезон отримав змішані відгуки. Фото: Netflix

Після виходу другого сезону серіалу "Гра в кальмара" різко впали акції південнокорейських компаній, пов'язаних з його виробництвом.

Новий сезон глядачі вважають не дуже вдалим, передає Bloomberg.

На 30% впали акції дистриб'юторської та маркетингової компанії Artist United Inc, найбільшим акціонером якої є виконавець головної ролі Лі Чон Че.

Акції Wysiwyg Studios Co., ще одного інвестора Artist United, впали на 25%, а південнокорейського партнера Netflix Dexter Studios Co - на 24%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Netflix вийшов другий сезон серіалу "Гра в кальмара" в українському дубляжі

Другий сезон "Гри в кальмара" отримав схвалення 85% критиків і 65% позитивних відгуків глядачів на Rotten Tomatoes. Але рецензії були неоднозначними.

"Цей сезон "Гри в кальмара" хотіли зробити дуже масштабним, але мало що вдалося зробити для реалізації цих амбіцій", - пише The New York Times.

Стримінговий сервіс Netflix зробить нову мобільна гра Squid Game: Unleashed буде у вільному доступі для всіх, незалежно від наявності підписки. Про це оголосили під час церемонії Game Awards 2024 у Лос-Анджелесі. Там Netflix вперше представив нові кадри другого сезону серіалу.

Вихід гри заплановано на 17 грудня. Розробники описують її як "найбільш автентичну гру за мотивами серіалу".

Безкоштовний доступ буде мати обмежений час. Повідомляють, що користувачі без підписки зможуть грати принаймні до прем'єри другого "Гри у кальмара", запланованого на 26 грудня.

Зараз ви читаєте новину «Після виходу другого сезону "Гри в кальмара" обвалилися акції причетних компаній». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі