Стрімінговий сервіс Netflix оцінює, що його найпопулярніший серіал "Гра в кальмара" принесе компанії майже $900 млн.
Перші дві хвилини південнокорейського шоу за перші 23 дні з дати прем'єри подивилися близько 132 млн осіб. Про це повідомляє Bloomberg.
"89% людей, які почали шоу, переглянули більше однієї серії, а 66% глядачів подивилися серіал повністю. В цілому люди витратили понад 1,4 млрд годин на перегляд", - уточнили в Netflix.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вийшов трейлер "Бетмена" з Паттінсоном
Виробництво серіалу коштувало всього $21,4 млн - близько $2,4 млн за епізод.
Серіал з Південної Кореї Гра в кальмара став наймасштабнішим проектом за всю історію стрімінгового сервісу Netflix. Зараз він займає перше місце в топ-10 рейтингу Netflix в 94 країнах світу.
Стрімінговий сервіс Netflix випустить документальний фільм "Брітні проти Спірс" про боротьбу співачки 39-річної Брітні Спірс з батьківською опікою.
Трейлер опублікували на YouTube-каналі Netflix. Над картиною близько року працювала режисерка Ерін Лі Карр.
Коментарі