Заболотну просто підставили. Про це Gazeta.ua розповів художник Сергій Поярков, коментуючи конфлікт між директором Мистецького Арсеналу та художником Володимиром Кузнєцовим.
На думку Пояркова, у цій ситуації не правий Кузнєцов.
"З одного боку є картина художника, яка не може підпадати під будь-яку цензуру. Єдина цензура для художника — це карний кодекс України, - каже Поярков. - Але художник чітко до останнього моменту не малював провокаційні речі. Якщо ти хочеш зробити провокацію, то роби так, щоб не постраждала безневинна людина. Вона керує державною установою. Якщо постраждає Заболотна, це протокольна річ.
Сергій Поярков спілкувався з Наталею Заболотною. За її словами, Кузнєцов намалював на картині те, чого обіцяв не робити.
"Він намалював у пеклі священиків з простреленими головами, а обіцяв, що такого нічого не буде, - розповідає художник. - На виставку відбиралися строго протокольні речі під Хрещення. Якщо тебе просять чогось не робити і ти погоджуєшся, а потім робиш навпаки - тоді ти не правий. Художник порушив умови."
Але на думку Сергія Пояркова, Заболотна таки вчинила надто радикально.
"Замальовувати картину не варто було, можна було би просто завісити чимось стіну. Взагалі це її помилка, що вона його запросила, знаючи його теми картин," - додає художник.
За словами Пояркова, єдиний позитив у святкуванні 1025-річчя Хрещення Київської Русі — виставка "Велике і Величне" у Мистецькому Арсеналі.
Коментарі
8