четвер, 01 листопада 2012 06:00

Перевізники купуватимуть ліцензію на кожен автомобіль таксі

85% таксистів працюють у "тіні". У Києві масштаби нелегальних перевезень 95% — 19 тис. автомобілів, ідеться у пояснювальній записці до нового законопроекту "Про перевезення на таксі та перевезення на замовлення". Його подав нардеп-"бютівець" Олег Шевчук.

— За сьогоднішньої анархії водієм може працювати будь-хто. Ніхто нікого не перевіряє, — пояснює один із авторів закону, член правління Української таксомоторної асоціації Андрій Антонюк, 37 років. — Диспетчерську службу також можна організувати у себе на квартирі. Ніхто ні за що не відповідає у разі ДТП. Шашечки сховав — і все, не таксист. Ніхто не відшкодовує збитків, якщо людина з вини таксі спізнилася на літак, хоча всюди в світі компенсація заведена. Можуть також відмовити у послузі в останню хвилину, виштовхати пасажира де завгодно.

— За чинним законодавством, приватний підприємець може отримати одну ліцензію і хоч сотню ліцензійних карт, — продовжує Антонюк. — Він наймає водіїв зі своїм авто, і ті віддають йому щомісяця 300 гривень, уникаючи офіційних податків. Новий закон пропонує зробити так: один автомобіль — один дозвіл. Нехай юридична особа-перевізник платить і отримує стільки дозволів, скільки автівок на неї працює.

За цим документом, перевізник купуватиме ліцензію на кожне авто. Її вартість — одна мінімальна зарплата. Також сплачуватиме 600 гривень податку щомісяця.

Нововведення передбачають, що у техпаспорті буде позначка "таксі". Водій має бути атестований, елементарно обізнаний про місто, повинен уміти працювати із таксометром, із досвідом водіння щонайменше три роки. Після кожної поїздки пасажирові треба віддати чек.

Місцеві перевізники мають надати органам влади пропозиції щодо тарифів. У Києві легальні таксисти беруть від 5 гривень за кілометр. У Бердичеві це можуть бути 3 гривні. Пасажирам мають пропонувати тарифну схему. Наприклад, в авто класу "B" мінімальні розцінки. Класу "C" — 7 гривень за кілометр, а "D" — 9 гривень. Тоді в клієнта буде право вибору. Атестувати таксистів має або підрозділ ДАІ, або Мінінфраструктури, а реєструвати — місцева влада. Податки від цієї діяльності надходитимуть до місцевих бюджетів.

Зараз ви читаєте новину «Перевізники купуватимуть ліцензію на кожен автомобіль таксі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути