Рекламний ролик за участю поп-співака Джастіна Бібера став хітом на YouTube, набравши близько 2,5 мільйона переглядів. Як повідомляє 24 листопада видання Campaign, відео також моментально очолило рейтинг найбільш популярної в соціальних мережах вірусної реклами, набравши близько 250 тисяч позитивних відгуків.
Реклама була знята агентством JWT New York для американської мережі універмагів Macy's і була приурочена до "чорної п'ятниці" (Black Friday) - традиційного початку різдвяних і новорічних розпродажів у США. У соцмережах ролик удостоївся більше 218 тисяч позитивних відгуків за останній тиждень, у тому числі 22 тисяч посилань в Twitter і близько 220 тисяч "лайків" у Facebook.
У рейтингу найбільш популярної вірусної реклами ролик з Бібером випередив відео за участю Чака Норріса для гри World of Warcraft. Реклама з Норрісом опинилася лише на другому місці списку. Третє посів пародійний ролик, що пояснює, як у рекламі можна використовувати котів.
Бібер, який в 2010 році був названий "артистом року" на American Music Awards, не вперше знімається в рекламі. На початку поточного року Бібер з'явився в рекламі американської мережі магазинів електроніки Best Buy разом із рок-співаком Оззі Осборном.
Коментарі