Минулого тижня в Києві пройшло модельне бієнале "World Models Market". Більше тисячі моделей з України та Росії проходили кастинги в модельні агентства Європи, Азії та Америки.
"Наша ціль — знайти нові обличчя, які ми називаємо фреш-обличчя для роботи із всесвітніми дизайнерами", - каже Анна Соколова, виконавчий директор World Models Market.
Два дні в готелі "Хаят" найкращі менеджери модельних агентств шукали нові обличчя.
Всі дівчата на кастинги прийшли на високих підборах, в коротких шортах або спідницях і майках. На обличчі мали легкий мейк-ап. Волосся розпускали.
"Інакше ніхто уваги не зверне уваги. Ріст моделі має бути не менше 175, але увагу звертають на вищих дівчат. Тому всі сьогодні намагаються показати себе в найкращому товарному вигляді, так би мовити. Сильно фарбуватися не варто, бо менеджерів цікавлять природні риси обличчя. А ще краще, коли обличчя моделі буде якомога простішим. Бо моделі не себе треба продавати, а товар. Саме він має привертати увагу, а не зовнішність", - ділиться досвідом одна з учасниць Катерина з Чернівців.
Під кінець кастингів моделі знімають із ніг туфлі і їдять їжу із фас-фудів на лавочках біля "Хаяту".
Коментарі
8