Андрій Пежич, Патрісія ван дер Вліет і Джулія Нобіс - моделі з яскраво вираженою андрогінною зовнішністю - стали обличчями і тілами нової рекламної кампанії Superfine.
Дизайнер марки думала про байкерів, створюючи колекцію, а також про дівчат, які люблять носити речі бойфренда.
В результаті вийшла лінійка простих і лаконічних речей в інді-стилі: це і "рвані" джинси, і топи вільного крою, і куртки-"косухи" і жакети в дусі Кейт Мосс.
Щоправда, розглядати героїв фотосету куди цікавіше, ніж те, що на них вдягнуто: зрозуміти, хто з них хлопчик, а хто дівчинка можна, хіба що, за вторинними статевими ознаками.
Зазначимо, що хлопця регулярно плутають з дівчиною.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Манекенник Андрій Пежич рекламує жіночі бюстгальтери
Знімки напівоголеного хлопця зазнавали цензури, після його дефіле (у весільній сукні) на показі Жана-Поля Готьє розгорнулася бурхлива дискусія.
За короткий час (всього два сезони) Андрій увійшов до топ-20 найбільш популярних моделей-чоловіків.
"Я сприймаю це як джерело нових можливостей, - скромно зауважив хлопець. - Хоча іноді хочеться сказати всьому цьому хаосу "стоп" і розбити об власну голову вазу, інкрустовану діамантами".
Коментарі
2