




Мадонна продовжує співпрацювати зі своїми старими друзями Доменіко Дольче і Стефано Габбана. Для них співачка вже перевтілювалася в домогосподарку. Не виключено, що в новій кампанії на неї чекає щось подібне - судячи з сумок з продуктами в руках у її супутника.
"Авоськи" вдалося розгледіти на фото зі зйомок нової реклами Dolce&Gabbana. Днями вони пройшли в нью-йоркському районі Гарлем. Разом з Медж над новою рекламою працював як і минулого разу Стівен Кляйн. Проте тепер це будуть не постери, а відеоролик.
До речі, деякі вважають, що це не просто реклама бренду, а реклама нової лінії "сонцезахисних" окулярів, яку Мадонна створила в співпраці зі своїми італійськими друзями. Сам Стефано Габбана зазначив, що такий розвиток співпраці з Медж його дуже радує.
"Ми дуже схвильовані. Це посилило наші стосунки з Мадонною і стало конструктивним досвідом для нас. Вона дуже вимоглива, професіонал, який шукає досконалості у всьому. І ця робота не стала виключенням", - підкреслив дизайнер.
Коментарі