Американська поп-зірка Леді Гага, вона ж Стефані Джоанн Анджеліна Джерманотта, яка визнана найпопулярнішим користувачем Twitter, офіційно запустила в середу свою соціальну мережу Litlle Monsters ("Маленькі монстрики").
Маленькими монстриками називають себе фанати співачки, на сторінці реєстрації нового сервісу привітальний напис свідчить: "Ласкаво просимо додому, маленькі монстрики!". Сама ж Леді Гага називає себе "матір'ю монстриків".
У новій соціальній мережі, як і на інших подібних сайтах, користувачі зможуть спілкуватися, обмінюватися фотографіями і відео, давати посилання на вподобані матеріали і "лайкати" їх, а також купувати квитки на концерти Леді Гаги.
За повідомленням деяких ЗМІ, компанія Backplane, яка створила сервіс для Леді Гаги, планує в майбутньому розробити схожі сайти для інших популярних артистів.
Леді Гага відома як впливовий користувач соціальних мереж: на її сторінку в Twitter підписано майже 27 мільйонів користувачів, її сторінку на Facebook читає більше 52 мільйонів осіб, в Google Circles - майже три мільйони людей. Свій перший Twitter-рекорд співачка поставила більше року тому, коли число її абонентів перевищило 9 мільйонів.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Сідниці Леді Гаги змогли роздивитися всі фанати
Свої сторінки в соціальних мережах Леді Гага використовує для просування пісень, благодійної діяльності та ілюстрації власних епатажних витівок. Артистка, яка неодноразово отримувала премії MTV і MTV EMA, з'явилася на одній з церемоній в костюмі зі шматків м'яса, публічно "вилуплювалися" з яйця, заявляла про випуск парфумів з запахом крові і сперми і боролася за рівні права сексуальних меншин.
Коментарі