У понеділок, 23 травня, популярна співачка Леді Гага порадувала своїх шанувальників появою у нью-йоркському супермаркеті Best Buy у своєрідному костюмі: зірка була в шкіряному бікіні, трусики тілесного кольору створювали враження того, що нижня частина тіла співачки прикрита тільки шкіряною "краваткою".
Таке незвичайне вбрання для походу в супермаркет Леді Гага вибрала для рекламної кампанії свого нового альбому Born this way.
Співачка Леді Гага, популярність якої стрімко зросла за останні кілька років, часто використовує провокаційні вбрання - і на сцені, і за її межами - для залучення уваги до своєї персони.
У вбраннях "а-ля Леді Гага" виступали в понеділок і танцівниці, котрі зображували 23 травня в Нью-Йорку клонів співачки.
До речі, в різних публікаціях про творчість Леді Гаги неодноразово зазначалося, що стилістика співачки дає простір для підробок, тому що дуже важко за зовнішнім виглядом відрізнити від справжньої "Леді" будь-яку іншу даму приблизно тієї ж комплекції, яка вбралася "а-ля Гага".
У цьому році Леді Гага очолила рейтинг Forbes "100 найвпливовіших знаменитостей". Але співачка не вважає для себе ганьбою "походи в народ" заради реклами своїх альбомів. Саме "близькість до народу" дозволила Леді Газі добитися істинно всенародної популярності.
Коментарі
1