Музиканти гурту "Агонь" стали головними героями digital cover story травневого номера журналу Pink. У відвертому інтерв'ю Антон Савлепов і Костянтин Боровський дали нетривіальні відповіді про guilty pleasure, міркування про нескінченне виробництво контенту і усвідомленості в моді, їжі та інформації.
Найцікавіші відповіді з інтерв'ю:
— Ще 10 років тому гаряча ротація всього одного вдалого синглу на ТБ гарантувала артисту мінімум рік регулярних гастролей по всій країні. Але сьогодні навіть "просто залити на YouTube" свій хіт уже недостатньо. Потрібно миттєво і нехитро привернути увагу глядача. Потрібно нав'язувати себе глядачеві. Потрібно шокувати його і виводити з рівноваги.
— Зірок більше немає. Є інфлюенсери. Такі ж звичайні люди, як і всі ми, але у яких вийшло організувати регулярний потік помірно якісного контенту.
— Ми багато років вегетаріанці, а зараз навіть мейнстрімові медіа на Заході пишуть, про те наскільки м'ясна промисловість забруднює навколишнє середовище. Нещодавно National Geographic публікував цифри, наскільки величезна користь від одного дня без тваринної їжі для всієї планети, більш того, журнал прямо закликав читачів скоротити споживання цих продуктів заради екології планети.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гурт "Агонь" випустив ремікс в стилі The Prodigy
У мене вдома торби і сумки всіх розмірів, а в торбах контейнери, паперові пакети. Користуюся YouTube Premium, щоб не дивитися рекламу. Не купую массмаркет-бренди, у яких якість на сезон, а то і на три прання. Хочу, щоб у дочки і її дітей були шанси жити в кращому світі.
— Музикант, як і будь-яка людина, може бути чи не бути. Це право кожної особистості вирішувати, чи бути їй чи йому в або поза чогось. Політика - частина життя. Але особисто ми цікавимося нею просто, щоб бути в курсі звідки дме вітер.
Музиканти групи "Агонія" взяли участь в рекламній кампанії спортивного бренду PUMA в Україні. Це перше їхнє співробітництво зі всесвітньо-відомою маркою.
Коментарі