Музиканти гурту "Агонь" взяли участь у рекламній кампанії спортивного бренду PUMA в Україні. Це перше їхнє співробітництво зі всесвітньо відомою маркою.
Спираючись на успіх трьох спільних сезонів, PUMA і HAN Kjøbenhavn повертаються з новою колекцією SS'20. Піднімаючи вулично-спортивний стиль на новий рівень, капсула з 18 одиниць поєднує в собі першокласну естетику ручної роботи з ретро мотивами спортивного одягу і включає в себе: кросівки, кеди, футболки, толстовки, олімпійки, штани, шорти, а також аксесуари - рюкзаки та кепки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гурт "Агонь" випустив ремікс в стилі The Prodigy
Артисти гурту "Агонь", чий сценічний образ, професійний настрій і лайфстайл зосереджені на ритмі, експресії та русі, ідеально відображають настрій нової колаборації. Вони поєднують у собі дві основні якості - елегантність і простоту.
В одязі PUMA X HAN SS'20 присутні елементи з усіх попередніх колекцій, створюючи новий ретро-спорт асортимент: вицвіла графіка яскравих вантажних кольорів, натхненна колекцією AW'18, смугасті тканини з ефектом вигоряння від SS'18 і відтінки 80-х, розроблені для AW'17.
Бренд Ali Saulidi випустив "leather free" модель снікерсів і присвятив цьому зйомку, обличчям якої став учасник групи "Агонія" Антон Савлепов.
Коментарі