Іспанський тенісист Рафаель Надаль будує успішну кар'єру не тільки в спорті. Днями з'явилися знімки зірки для осінньої рекламної кампанії Armani Jeans і Emporio Armani Underwear. Як і належить спортсмену, Рафаель демонструє чудову фізичну форму.
Протягом декількох років чоловічу білизну від Armani представляв Девід Бекхем. Потім обличчям бренду став Кріштіану Роналду. Але, схоже, врешті-решт маестро Армані набридло працювати з футболістами, і він переключився на теніс. Перші знімки 25-річного Надаля з'явилися на початку поточного року.
До речі, порівняно з зірками футболу тенісист виявився дуже скромним хлопцем.
"Ще кілька років тому я був дуже сором'язливий. Тепер це змінюється. Зараз я більш відкритий, і це добре, тому що вболівальники мають можливість краще мене впізнати", - розповів Надаль незадовго до відкриття чемпіонату US Open.
"Найскладніше було приглушити голоси в моїй голові, очистити розум від зайвих думок. Тепер я розумію, що здатний справлятися з труднощами. Це робить мене сильнішим за багатьох суперників", - пише зірка у своїй книзі.
А 24 серпня спортсмен побував на американському телешоу The Late Show with David Letterman. На початку бесіди Леттерман представив аудиторії автобіографію Надаля під назвою Rafa.
Ведучий ставив другій ракетці світу свої звичні каверзні питання, розпитуючи Рафу про його кумирів, про дитинство, про те, якою мовою той говорить у себе вдома, на Майорці, і чи відчуває спортсмен пресинг напередодні чергового чемпіонату. В кінці інтерв'ю Леттерман вручив хлопцеві ракетку і запропонував разом з ним відправити в зал для глядачів кілька тенісних м'ячів, що й було зроблено на задоволення присутніх.
Коментарі