56-річна Джуліанна Мур і Лів Тайлер, 40 років, стали героїнями нової рекламної кампанії бренда спідньої білизни Triumph, присвяченій виходу осінньо-зимової колекції.
Фотосесія вже з'явилася в мережі: на знімках актриси позують у спідній білизні зі свіжої лінійки. Образ Лів вийшов драматичним і фатальним, а Джуліанни - чуттєвим і ніжним.
"Джуліанна - яскравий приклад витонченої сучасної жінки, яка має унікальний стиль, що робить її ідеальною музою для нашої нової преміальної лінійки. Ми впевнені, що ця кампанія надихне жінок по всьому світу", - говорили представники бренда.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кайлі Дженнер у відвертому купальнику спокушає в образі Барбі
Мур була призначена посланцем марки ще в липні. Тоді вона знялася в кампанії Triumph Florale, яка стала продовженням глобальної кампанії Find The One ("Знайди ідеал").
Коментарі