Компанія Volvo в рамках рекламної кампанії, присвяченої новому самоскиду FMX, посадила за кермо 15-тонної вантажівки хом'яка на ім'я Чарлі. Гризун фактично самостійно керував автомобілем на підйомі з дна кар'єру недалеко від іспанського міста Валенсія.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Папа Римський отримав у подарунок бюджетне авто з пробігом більше 270 тисяч км
Чарлі був поміщений в спеціальну обертову клітку, закріплену на рульовому колесі самоскида. Людина, яка сиділа на водійському місці тримала перед хом'яком моркву, яка виступала в якості стимулу для руху гризуна. Залежно від того, з якого боку була морква, в цьому напрямку рухався і Чарлі, повертаючи при цьому за рахунок руху клітки рульове колесо.
Акції покликана продемонструвати якості нової системи управління Volvo Dynamic Steering, яка суттєво спрощує водіння важких автомобілів.
Коментарі
2