У мережі з'явилися зображення президентського лімузина для Путіна. Цей лімузин розробляють в Росії, але з допомогою фахівців з Porsche Engineering і EDAG.
Першим особам держави прототип лімузина покажуть 4 січня 2014 року.
Розробкою дизайну в проекті Кортеж керує Геннадій Тішкін - засновник компанії "Російський автомобільний дизайн", яка створила один із перших прототипів ё-мобіля.
Над зовнішнім виглядом машин працювали дизайнери Центрального науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту (НАМИ). Габаритна довжина лімузина складе 6536 мм, а його колісна база дорівнює 4300 мм. Це на 1290 і 1135 мм відповідно більше довгобазній версії Mercedes-Benz S-Class останнього покоління. Лімузин отримає бензиновий турбований двигун V12, який буде поєднуватися з автоматичною коробкою передач, і повнопривідну трансмісію.
Для президентського лімузина розроблений особливий комплекс захисту. В його основу лягли технології і матеріали, застосовувані на бойових вертольотах. Броньованими будуть і машини супроводу (відповідають класу класу В6/В7), в число яких увійдуть позашляховик і універсал, а також седан, який зараз носить робочу назву Лідер.
Серійні моделі НАМИ буде розробляти у співпраці з зарубіжними партнерами. Зокрема, з Porsche Engineering (поки лише в області загальної координації і контролю проекту) та інжинірингових ательє EDAG (займеться проектуванням кузова). У підготовці мотора допомагатимуть фахівці однієї з трьох фірм - FEV, AVL або Ricardo.
За словами міністра промисловості і торгівлі Росії Денис Манутрова, виробництво седана для політичної еліти країни повинно початися в кінці 2016 року.
Першим особам держави прототип лімузина покажуть 4 січня 2014 року.
Розробкою дизайну в проекті Кортеж керує Геннадій Тішкін - засновник компанії "Російський автомобільний дизайн", яка створила один із перших прототипів ё-мобіля.
Над зовнішнім виглядом машин працювали дизайнери Центрального науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту (НАМИ). Габаритна довжина лімузина складе 6536 мм, а його колісна база дорівнює 4300 мм. Це на 1290 і 1135 мм відповідно більше довгобазній версії Mercedes-Benz S-Class останнього покоління. Лімузин отримає бензиновий турбований двигун V12, який буде поєднуватися з автоматичною коробкою передач, і повнопривідну трансмісію.
Для президентського лімузина розроблений особливий комплекс захисту. В його основу лягли технології і матеріали, застосовувані на бойових вертольотах. Броньованими будуть і машини супроводу (відповідають класу класу В6/В7), в число яких увійдуть позашляховик і універсал, а також седан, який зараз носить робочу назву Лідер.
Серійні моделі НАМИ буде розробляти у співпраці з зарубіжними партнерами. Зокрема, з Porsche Engineering (поки лише в області загальної координації і контролю проекту) та інжинірингових ательє EDAG (займеться проектуванням кузова). У підготовці мотора допомагатимуть фахівці однієї з трьох фірм - FEV, AVL або Ricardo.
За словами міністра промисловості і торгівлі Росії Денис Манутрова, виробництво седана для політичної еліти країни повинно початися в кінці 2016 року.
×
Коментарі
6