Будівництво лінії Київського метрополітену у напрямку масиву "Троєщина" розпочнеться у поточному році.
Про це журналістам сказав голова Київської міської адміністрації (КМДА) Олександр Попов.
"Цей рік також буде цікавий тим, що ми розпочинаємо будівництво нової, четвертої, гілки столичного метрополітену, яка з'єднає правий і лівий берег Дніпра і дасть можливість мешканцям Троєщини користуватись метро", - наголосив Попов.
За його словами, протягом місяця будуть відпрацьовані шляхи фінансування даного проекту і будуть прийняті необхідні рішення щодо початку будівництва лінії.
Голова КМДА також наголосив, що вартість будівництва лінії метрополітену на Троєщину становить $2 млрд.
Лінія буде складатиметься із 12 станцій і одного депо для вагонів метрополітену.
Нагадаємо, в 1993 році було розпочато будівництво Подільського мосту, яким лінія метро має перетнути Дніпро. Але два роки потому внаслідок важкої фінансової ситуації в країні будівництво було заморожене.
У 2004 році - друга спроба продовжити побудову мосту. Планувалося, що вже до 2007 року міст стане до ладу. Однак внаслідок фінансових та організаційних труднощів станом на початок 2010 року будівництво мосту ще триває.
Побудована естакада мосту на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, міст через Десенку. Продовжується будівництво мосту через основне русло Дніпра та Гавань. Крім того, продовжується переселення власників земельних ділянок на Русанівських садах.
У червні 2012 року КП "Київський метрополітен" розпочало процедуру конкурсних торгів на будівництво дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна". Станом на серпень 2012 року будівництво не розпочате.
У перспективі лінію почнуть будувати після добудови Куренівсько-Червоноармійської лінії. Будівництво почнеться з правого берега Дніпра.
Як раніше повідомляла прес-служба метрополітену, четверта лінія Київського метрополітену - Подільсько-Вигурівська - після створення забезпечить щодобове перевезення близько 450 тис. осіб.
Коментарі
9