Компанія Subaru опублікувала ролик із заїздом "зарядженої" 4-х дверної WRX STI справжньою бобслейною трасою. Автомобіль, яким керував гонщик і каскадер Марк Хіггінс, серйозно постраждав вже після одного кола.
У заїзді був використаний автомобіль, на якому Марк Хіггінс встановив рекорд міської траси на британському острові Мен, проте він піддався ряду доробок. В ательє Prodrive, крім каркасу безпеки, встановили додаткові ребра жорсткості кузова, спеціальний зменшений паливний бак і гоночний "ковш".
Крім того, WRX STI зміцнили обвіс і демонтували дзеркала бокового виду. "Взули" машину в вузькі шиповані шини, які раніше використовувалися в WRC і згодом були заборонені. Це покришки шириною 135 міліметрів і з шипами довжиною сім міліметрів, по 400 штук на шину. Вони були накачані до 3,5 бар.
Іншими особливостями "боб-машини" стали ще більш жорстка підвіска щодо конфігурації для острова Мен і модифікований дволітровий опозитний турбомотор. Точна потужність двигуна не називається, проте в заїзді на острові в 2016 році Хіггінс керував 600-сильною машиною.
Subaru Impreza WRX STI — це спортивна версія автомобіля японського концерну Subaru "компактного" класу — Subaru Impreza. У 1994 році Subaru представила версію Імпрези від Subaru Technica International (STi) на японському (JDM) і європейському (EDM) ринках. Ці моделі стали поліпшенням серії WRX по безлічі пунктів (двигуни, трансмісія, підвіска, ECU). STi версії Impreza стали найуспішнішими як на ралі, так і серед численних вуличних гонщиків і любителів. У 2010 році на Нью Йоркському Автошоу Subaru представила Impreza WRX STI в кузові 4-х дверного седана. Новий STI седан має високий спойлер
Коментарі