вівторок, 13 лютого 2018 18:05

Навіщо в Україні будувати бетонні дороги

В Україні почнуть будівництво бетонних доріг.

Це важливе завдання, оскільки автотрас країні не вистачає, пише segodnya.

В Україні довжина швидкісних магістралей - 280 км. Тоді як у сусідній Польщі - 1,5 тис. км. У Німеччині - 13 тис. В Іспанії - 15 тис. км.

Автор: segodnya
 

Українські дороги у поганому стані. Країна займає низькі позиції у рейтингах автомобільних шляхів.

Плюси бетонних доріг

Будівництво бетонних доріг дорожче, ніж асфальтобетонних. Але їхня експлуатація обходиться дешевше. Витрати на будівництво і експлуатацію зрівняються протягом 10 років.

Такі дороги рідше ремонтують. Цемент не деформується у спеку під впливом вантажного транспорту. Гальмівний шлях на цементобетонних дорогах коротший. Краща видимість вночі.

Автор: segodnya
 

Бетонні дороги мають позитивний ефект на економіку: знижується імпорт бітуму, зростає попит на український цемент, падає споживання палива, знижуються витрати на освітлення доріг через кращу відбивну здатність бетону.

Мінуси бетонних доріг

Бетонні дороги дорогі. Крім того, українці не мають досвіду в будівництві таких магістралей. Але його мають країни Євросоюзу. 11 років тому німецька компанія будувала в Грузії бетонну магістраль. Ця компанія володіє в Україні цементними заводами.

Автор: segodnya
 

Цьогоріч на дороги виділили майже удвічі більше грошей, ніж торік. Фінансування надходитиме з Дорожнього фонду, з коштів міжнародних фінансових інститутів. Цих коштів вистачить на поточний ремонт доріг і на будівництво нових.

Автор: segodnya
 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві закатали асфальт прямо в сніг. Реакція соцмереж

В Україні немає проблем з цементом. Підприємства Укрцементу дозволяють швидко наростити випуск матеріалу на 4,3 млн т.

Де з'являться бетонні дороги?

Бетонні дороги потрібно будувати на найзавантаженіших напрямках, на півдні та на під'їздах до портів. Проект дороги між Одесою і Гданськом Go Highway може отримати бетонні ділянки в південній частині.

У столиці побудують нову дорогу в Дніпровському районі між Броварським проспектом і вулицею Олекси Довбуша. Замовником будівництва позначений КК "Київавтодор". Міський бюджет виділить на будівельні роботи 205 млн грн.

Зараз ви читаєте новину «Навіщо в Україні будувати бетонні дороги». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути