Досвідчені водії знають безліч хитрих трюків, які продовжують життя залізному коню.
Є навіть такі хитрощі що, на перший погляд, здаються дуже дивними, але насправді розумними. Наприклад, свердління дірок у дверях.
Здавалося б, ну що за маячня – свердлити двері? Але якщо розібратися, логіка в цьому є: автомобільна "хвіртка" негерметична, до неї потрапляє чимало води та бруду через "бархотки" скла, а це все накопичується внизу, у порожнині.
Згодом ці скупчення стають причиною того, що штатні заводські відводи води з порожнин дверей авто просто забиваються і вже не можуть пропускати воду. Це призводить до того, що в дверях утворюється своєрідне "болотце", яке не тільки провокує появу іржі і запотівання скла, але і відверто псує повітря в салоні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Навіщо автомобілісти натирають лобове скло сирою картоплею: цікавий лайфхак
Як очистити дренажні отвори в машині
За розумом, звичайно, треба її зняти, розібрати і ретельно промити під тиском. Однак це непроста та нешвидка операція: хто хоч раз ставив автомобільні двері назад і налаштовував після, зрозуміє.
Тож набагато швидше і простіше, причому зі збереженням функціоналу, просвердлити нові отвори, після чого акуратно підфарбувати краї, відновивши шар лакофарби.
Зовнішній вигляд не зіпсується, на аеродинаміці не позначиться, але двері, які теж зараз коштують чимало, проживуть набагато довше. Та й скло в машині потітиме значно рідше.
Звісно, що у новому авто займатися подібним не варто, зазвичай на такий крок йдуть власники "авто у віці".
З настанням літньої спеки у водіїв стало на одну проблему більше.
У спеку є шанс, що машина може зазнати перегріву через несправності системи охолодження двигуна. Перегрів двигуна дуже небезпечний, адже за критичних температур метал просто починає вести. А якщо запустити цю справу, то взагалі двигун може заклинити.
Якщо не вжити необхідних заходів, ремонт двигуна може влетіти в копієчку. Gazeta.ua розповість, що робити при перегріві двигуна і як цього запобігти.
Коментарі