КрАЗ-5460, що брав участь у перегонах на німецькій гоночній трасі Нюрбургринг, запустили за 30 років "сну".
Машина у липні 1992-го взяла участь у Чемпіонаті Європи з трак-рейсингу.
Автомобіль збудований в єдиному екземплярі. КрАЗ-5460 обладнаний танковим двигуном 5ТДФ, який розвиває потужність 1 тис. к.с.
Цей КрАЗ важить майже 6 т, міг розганятися від 0 до 100 км/год за 13 с і розвивав максимальну швидкість 180 км/год.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Mercedes випустить "вантажівку-гелік"
Силовий агрегат гоночного тягача — 5ТДФ, розроблений спеціально для радянських танків Т-64 і Т-72. Робочий об'єм двигуна - 13,6 л. П'ятициліндровий, десятипоршневий, із двома колінчастими валами, багатопаливний, двотактний, турбований, із горизонтальним розташуванням циліндрів і двостороннім відбором потужності.
У липні 1992-го КрАЗ-5460 не зміг проїхати фінальний заїзд на гоночній трасі, оскільки задній підшипник маточини вийшов з ладу. Замінити його було нічим, тому що це була унікальна деталь, зроблена під замовлення саме для гоночного КрАЗу.
Зараз КрАЗ 5460 запустили і, ймовірно, готують до продажу. Про це повідомили на 24tv.ua.
Модернізована вантажівка, побудована на базі КрАЗ-5401Н2 успішно пройшла тестові випробування в Угорщині.
Коментарі