Автовиробники Volvo та Geely створять суббренд, який буде призначений для китайського авторинку.
Першим автомобілем нової марки стане компактний кросовер, побудований на платформі CMA. Цю архітектуру також спільно розробили Volvo і Geely, повідомляє Reuters.
Кодова назва суббренду – "L". Офіційну інформацію про бренд повинні оприлюднити у рамках майбутнього Міжнародного автосалону в Пекіні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дві моделі Volvo отримають спецверсії
На початку свого існування суббренд буде представлений тільки на китайському авторинку, однак пізніше він може вийти на нові ринки.
Деякі експерти вважають, що вибір форм-фактора першої моделі суббренду не випадковий. У Китаї сегмент SUV швидко набрав популярність – за 2015 рік обсяг продажів кросоверів виріс на 50%, при середньому зростанні по ринку в 7,3%. Втім, аналітики не поділяють впевненості Volvo і Geely в новому проекті. Як доказ цього вони наводять приклад суббренди компаній Chery і Toyota – Qoros і Scion, один з яких вже канув в лету.
Нагадаємо, cедан Geely GC9 отримав максимальний результат у ході краш-тесту за методикою C-NCAP.
Коментарі