Volkswagen вперше за 88-річну історію автоконцерну припинить випуск автомобілів на своєму німецькому заводі у Дрездені.
Закриття складальної лінії передусім пов'язано зі спадом попиту у Європі та КНР, повідомляє Financial Times. А також через вплив запроваджених американських мит на продажі у США.
"Компанія шукає способи скоротити витрати й підвищити операційний прибуток. Volkswagen стикається з масштабними викликами, оскільки довший період експлуатації автівок з двигунами внутрішнього згоряння вимагає нових інвестицій", - вважає аналітик Стівен Райтман.
Фінансовий директор компанії Арно Антліц у жовтні стверджував, що у 2025 році чистий грошовий потік, який раніше прогнозувався близьким до нуля, може вийти у невеликий плюс. Водночас аналітики зазначають, що тиск на автоконцерн перерахованих причин збережеться.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали найпопулярніші вживані авто з-за кордону
Закриття виробництва в Дрездені є для Volkswagen невеликим кроком у реалізації планів зі скорочення потужностей у Німеччині.
З моменту запуску виробництва у 2002 році завод у Дрездені випустив менше 200 тис. авто. Це менше 50% річного обсягу головного заводу VW у Вольфсбурзі.
Ці зміни - частина угоди з профспілками, укладеної торік, яка також передбачає скорочення 35 тис. робочих місць Volkswagen в Німеччині.
"Рішення про зупинку виробництва далося не легко, але з економічної точки зору воно було необхідним", - прокоментував зміни очільник бренду Volkswagen Томас Шефер.
Renault і Ford Motor Co. планують у Європі спільне виробництво дешевших електромобілів. Обидва виробники стикаються зі зростаючим тиском з боку КНР, що розширює свою присутність в регіоні.
Renault допоможе розробити і виготовити дві моделі під брендом Ford у Франції. Перший автомобіль з'явиться в салонах на початку 2028 року.




















Коментарі
1