




Концерн Volkswagen продемонстрував на спеціалізованій виставці в Мюнхені "маленького помічника будівельників". Таким милим титулом названий цілком серйозний самоскид, який в Volkswagen розробили на базі пікапа Amarok.
Повнопривідну модифікацію Amarok з одинарною кабіною в VW оснастили новою вантажною платформою. Вона стала більше - 2,3 х 1,9 м, і може нести до 850 кг вантажу. Головною відмінною рисою нової платформи є здатність за допомогою електрогідравлічної системи вивантажувати поклажу на будь-яку з трьох доступних сторін. У VW стверджують, що така функція буде корисна тим, хто регулярно займається перевезенням сипучих вантажів.
Платформа оснащена спеціальним козирком, який не тільки захищає кабіну від пошкоджень, але і може служити підставкою для довгомірних вантажів. Також додатковий захист отримали осі пікапа і паливний бак, а дорожній просвіт Amarok - і без того немаленький - збільшено на 25 мм. Оскільки самоскид орієнтований на експлуатацію у важких дорожніх умовах, він отримав механічне блокування диференціала на задній осі, а за доплату можна встановити сепаратор, який буде боротися із занадто швидким забрудненням повітряного фільтра.
Коментарі