Компанія Volvo запустила нову програму в США, що дає власникам змогу обслуговувати свої автомобілі, не виходячи з будинку або офісу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Toyota пропонує зібрати своє авто під час карантину
Новий додаток компанії називається Volvo Valet. Через програму можна подзвонити своєму менеджеру, щоб призначити час, коли приїде працівник автосалону та забере автомобіль у сервісний центр.
Після того як автомобіль прибуде на обслуговування, власники отримують повідомлення. Потім продавець телефонує до клієнта, щоб призначити час повернення.
Усі автомобілі Volvo, незалежно від їхнього віку, можуть користуватися цією програмою.
Автомобільна компанія Volvo показала електромобіль Polestar 2. Компанія хоче скласти конкуренцію популярному автомобілю Ілона Маска. Поставки перших автівок клієнтам, які зробили попереднє замовлення, почнуться вже цього року. Зараз на заводі в Китаї роблять першу тестову партію.
Коментарі