На українському авторинку в березні вдалося реалізувати більше 19 тис. автомобілів, що майже на 60% більше, ніж у попередньому місяці. Навіть з урахуванням сезонної активізації покупців у перший місяць весни, збут іномарок виріс на 40-70%.
Такий ажіотажний попит дозволив авторинку не тільки вийти на показники минулого року, але і на 0,11% їх перевищити, повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ" із посиланням на AUTO-Consulting.
Лідером на авторинку був Hyundai, який на 62% наростив продажі. А друге місце дісталося Geely, зростання продажів сягнуло 142%. У Kia - третє місце на ринку. Сплеск продажів зафіксували дилери Nissan і ЗАЗу (+60%). Рекорди фіксували і в дилерській мережі Toyota (+72%). А Volkswagen навіть із зростанням продажів на 35% втратив друге місце. Російський АвтоВАЗ в березні виявився на восьмому місці.
Як і прогнозувалося, серйозна боротьба на ринку розгорнулася серед новинок в бюджетному сегменті. У березні дилери активно продавали Renault Logan, Citroen C-Elysee, Peugeot 301. У преміальному сегменті знову змінився лідер, ним став Mercedes-Benz, якому вдалося випередити Audi. У березні дорогих авто сумарно купили на 6,5% більше, ніж рік тому.
Практично на рівні минулого року зафіксовано збут автомобілів середнього цінового діапазону, а бюджетний сегмент, навіть не дивлячись на появу нових привабливих моделей, поки в негативній зоні.
Нагадаємо, в березні Міжвідомча комісія з питань міжнародної торгівлі (МКМТ) опублікувала своє рішення ввести спецмито на нові іномарки. Воно становитиме 6,46% на автомобілі з двигуном від 1 до 1,5 літрів і 12,95% для автомобілів з двигуном від 1,5 до 2,2 літрів.
Коментарі
2