В цьому році в Лондонському пробігу взяли участь близько 500 раритетних автомобілів.
Вперше такий пробіг було організовано у 1896 році. Відтоді пробіг проводили майже щороку (за винятком часів Другої світової війни) у першу неділю листопада, він є найбільш масовим автопробігом серед ретро-автомобілів у світі.
В даний час у ньому можуть взяти участь автомобілі, створені не пізніше 1905 року. Організатори зазначають, що пробіг не є змаганням, і встановили граничну швидкість для учасників до 20 миль на годину (32 кілометри на годину).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мотори, дівчата і ретрокари - оригінальні татуювання на автотематику
Пробіг починається рано вранці у лондонському Гайд-парку, який спеціально з цієї нагоди відкривається для проїзду автомобілів. Перший учасник стартує о 07.00 ранку і, якщо йому вдається уникнути поломок, через три з половиною години перетинає фінішну лінію у Брайтоні.
Далеко не всі "ветерани" долають маршрут завдовжки у 85 кілометрів - частина залишається нерухомими на старті, частина залишається на узбіччі шосе по всій протяжності маршруту. Наприклад, минулого року з 450 автівок до фінішу доїхали 390, цього року "втрати" співвідносні, проте точні цифри організатори поки не назвали.
Цього року автомобілістам сприяла погода, але не осіння температура повітря змусила водіїв і пасажирів одягнути зимові речі - автомобілі тих років були здебільшого відкритими і не обладналися опалювачами.
"Автомобілі, які беруть участь у перегонах, складено понад 117 років тому. Це робить сьогоднішній захід унікальним. Ви можете перевірити рік випуску кожної з машин - якщо на ній не буде відповідної таблички, то її власники із задоволенням поділяться історією", - розповів представник Королівського автомобільного клубу Джонатан Джилл.
У пробігу брали участь й іноземні гості, зокрема, свої автомобілі привезли зі США, Ірландії, Нідерландів, Швейцарії, Канади, Німеччини, ПАР, Австралії й Аргентини. Одними з найстаріших учасників пробігу були Panhard et Levassor 1895 року випуску та автомобіль на паровій тязі Salvesen 1896 року.
Коментарі
3