Audi представила у Детройті концепт Аllroad Shooting Brake. Трьохдверний універсал з рисами кросовера дебютував вчора ввечері.
Audi Allroad Shooting Brake має габарити 4,2 метра в довжину, 1,85 метра в ширину і 1,41 метра у висоту. Колісна база складає 2,51 метра.
Автомобіль розрахований на чотирьох чоловік. Всередині - інноваційна концепція управління клімат-контролем, яка передбачає регулювання температури, інтенсивності і розподілу повітряного потоку, а також включення обігріву сидінь за допомогою рукояток, вбудованих в центральні частині круглих повітроводів.
У рух кросовер призводить система plug-in hybrid, яка розвиває сукупну потужність: 408 к. с. і максимальний крутний момент 650 Н·м. 1600-кілограмовий концепт розганяється з місця до 100 км/год за 4,6 секунди і розвиває максимальну швидкість 250 км/год (обмежена електронікою). При цьому середня витрата палива складає всього 1,9 літра на 100 км шляху (згідно з циклом NEDC), а автономність поїздки сягає 820 км.
Audi Allroad Shooting Brake має габарити 4,2 метра в довжину, 1,85 метра в ширину і 1,41 метра у висоту. Колісна база складає 2,51 метра.
Автомобіль розрахований на чотирьох чоловік. Всередині - інноваційна концепція управління клімат-контролем, яка передбачає регулювання температури, інтенсивності і розподілу повітряного потоку, а також включення обігріву сидінь за допомогою рукояток, вбудованих в центральні частині круглих повітроводів.
У рух кросовер призводить система plug-in hybrid, яка розвиває сукупну потужність: 408 к. с. і максимальний крутний момент 650 Н·м. 1600-кілограмовий концепт розганяється з місця до 100 км/год за 4,6 секунди і розвиває максимальну швидкість 250 км/год (обмежена електронікою). При цьому середня витрата палива складає всього 1,9 літра на 100 км шляху (згідно з циклом NEDC), а автономність поїздки сягає 820 км.
Силова установка складається з бензинового двигуна 2,0 TFSI потужністю 292 к. с., 380 Н·м), а також електромотора, інтегрованого в шестиступінчасту коробку передач e-S tronic, які приводять в рух колеса передньої осі. Другий електродвигун встановлений на задній осі і приводить в рух задні колеса для забезпечення високої стійкості на слизькій дорозі або легкому бездоріжжі.
×
Коментарі